Til toppen

BETINGELSER

Pris

Prisene på alle våre produkter i nettbutikken er inkludert moms og belastes i NOK. Kostnader knyttet til kjøpet vil fremkomme før man utfører selve betalingen.

Betaling

Kjøpesummen bli reservert på konto frem til varene er sendt. Vi samarbeider med Netaxept, en av Nordens ledende tilretteleggere av betalingsløsninger for nettbutikk.

Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av den grunn blir hver ordre belastet med dette gebyret som f.t. er kr 185,–. Dette faktureres i etterkant.

Utenfor Norge

For kunder i Sverige og Finland har vi en egen nettbutikk på www.espegard.se/fi med priser og frakt som gjelder i Sverige. For andre land, vennligst ta kontakt på post@espegard.no

Levering

Normalt har kunden varene etter 5-10 dager fra vi har mottatt din bestilling. Under høysesong kan det ta litt lengre tid. Varene sendes som vanlig pakke med Postnord eller Schenker. Man får beskjed når pakken kan hentes. Ved store pakker leveres dette på leveringsadressen uten ekstra kostnader.  

Uavhentede pakker

For uavhentede pakker forbeholder Espegard seg retten til å debitere kunden kostnadene for returfrakt og håndteringskostnader. Vi tar forbehold om at vi ikke har alle varer på lager til enhver tid. Om en bestilling ikke kan leveres komplett, vil manglende varer bli ettersendt gebyr/fraktfritt.

Egne fraktbetingelser gjelder for alle hengere og vil bli fakturert. Les mer om Frakt & Retur og Frakt & Retur for Forhandlere.

Angrerett

Espegard tilbyr muligheten for å angre kjøpet og få tilbake pengene ved retur av produkt innen 30 dager etter at varen er mottatt. Kunden betaler retur, hvis ikke annet er avtalt.

Reklamasjon

Opplever kunden å få et produkt som har en feil, vil vi rette opp i dette så fort som mulig. Tidsvinduet for reklamasjoner er normalt 2 år etter at du mottok varen, i noen tilfeller 5 år. Reklamasjoner meldes inn gjennom vår reklamasjonsskjema på nettiden. Dersom du ønsker å heve kjøpet eller få en ny vare, avtaler du med oss om hvordan vi skal løse dette.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi ønsker å gi våre kunder så korrekt informasjon som mulig, men skrivefeil og tekniske feil i tekst, priser og bilder kan forekomme. Dette kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Personopplysninger

Espegard er behandlingsansvarlig for de personopplysninger du som kunde oppgir til oss. Dine opplysninger vil bli behandlet av Espegard for å administrere kunderelasjonen, samt for markedsføringsformål. Du kan ved å henvende deg til Espegard kreve at personopplysninger rettes eller slettes, eller du kan reservere deg mot at dine personopplysninger anvendes for direktemarkedsføring. Forøvrig vises det til personopplysningsloven.